مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1391 ساعت 07:412012-05-14اقتصادي

خودروسازان به مردم دروغ گفتند


10 محمدحسن شجاعی فرد را خودروسازان خوب می شناسند.

بنیان گذار و رییس دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت که در یک نشست خبری در سال گذشته طی اظهاراتی اعلام کرد که اکثر خودروهای داخلی غیراستاندارند، در حال حاضر نیز عقاید مشابهی داشته و معتقد است خودروسازان ایرانی در زمینه ارتقای کیفیت محصولاتشان اصلا موفق نبوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، انتقاد کردن از صنعت خودروسازی در ایران کار ساده ای نیست.

اما این موضوع برای رییس دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت اهمیتی نداشته نبوده؛ به طوری که شجاعی فرد به شدت از نحوه مدیریت شرکتهای خودروسازی و همچنین انحصار موجود در بازار خودرو کشور انتقاد می کند.

او معتقد است که خودروسازان چندان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام برنداشته اند و در عین حال با روند کنونی نمی توان به اهداف 1404 در صنعت خودروسازی دست یافت.

خبرنگار ایسنا در یکی از روزهای اردیبهشت ماه سال جاری به سراغ محمدحسن شجاعی فرد رفت و با او در طبقه سوم پژوهشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت آخرین وضعیت صنعت خودروسازی کشور را بررسی کرد.

مشروح این گفت وگو به شرح زیر است: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی سوال اصلی اینجاست که تولید ملی چیست و از چه نوع تولیدی باید حمایت کرد؟ آیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازان به مردم دروغ گفتند

خودروسازان به مردم دروغ گفتند