مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:352023-03-02سياسي

حل مشکلات مردم از عبادت نیز بالاتر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رضا نوری صبح پنج شنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در سالن گلشن بجنورد برگزار شد، - امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه فرصت خدمت برای مسئولان اندک است، گفت: گاهی حل مشکل مردم از عبادت نیز جایگاه بالاتری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رضا نوری صبح پنج شنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در سالن گلشن بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت ها همواره دست یک نفر نیست و جابجا می شود لذا امروز فردی مسئول است و فردا دیگری مسؤلیت دارد.

امام جمعه بجنورد این مسئولیت ها را وسیله آزمایش توصیف کرد و گفت: زمانی که دوران مسئولیت فردی به اتمام می رسد، خود و مردم به او نمره می دهند و در آخرت نیز مورد سنجش خداوند قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید از فرصت خدمت به مردم استفاده کرد، افزود: باید در شرایط فعلی برای این مردم کار کرد، زیرا این اقدام رضایت مردم را در پی دارد و رضایت خداوند نیز در رضایت مردم است.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: مسئول نباید همانند کارمند رفتار کند، زیرا کارمند خود را مکلف به اقدامات خاص در زمان معین می داند در حالی که مسئول باید تمام وقت در خدمت مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات مردم از عبادت نیز بالاتر است

حل مشکلات مردم از عبادت نیز بالاتر است