مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:052023-03-02سياسي

اعتراف خلبان عراقی درباره هوانیروز ایران


با شلیک پدافند خودی، به بالگرد جلویی در رادیو اعلام کردم که مواظب خودش باشد او در جواب گفت که مراقب است و همچنان به پرواز ادامه داد لحظاتی بعد یک فروند هواپیمای سوخو 22 مورد اصابت پدافند ما قرار گرفت.

- با شلیک پدافند خودی، به بالگرد جلویی در رادیو اعلام کردم که مواظب خودش باشد او در جواب گفت که مراقب است و همچنان به پرواز ادامه داد لحظاتی بعد یک فروند هواپیمای سوخو 22 مورد اصابت پدافند ما قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ خلبان حمید صدیق شجاع در خاطره ای از عملیات فتح المبین روایت می کند: در یکی از مراحل عملیات فتح المبین تیم آتش به منطقه اعزام شد.

ناگهان پدافند خودی شروع به کار کرد به بالگرد جلویی که جناب نژاد تقی بودند در رادیو اعلام کردم که مواظب خودش باشد او در جواب گفت که مراقب است و همچنان به پرواز ادامه داد لحظاتی بعد یک فروند هواپیمای سوخو 22 مورد اصابت پدافند ما قرار گرفت و خلبان آن به نام سروان محمد راجدالسعید به اسارت نیروهای خودی درآمد.

پس از پایان عملیات وقتی به قرارگاه برگشتیم خلبان هواپیمای سقوط کرده را به قرارگاه آوردند و در صحبتی که با او داشتیم گفت: ما از هیچی نمی ترسیم ولی این بچه های هوانیروز ما را کلافه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف خلبان عراقی درباره هوانیروز ایران

اعتراف خلبان عراقی درباره هوانیروز ایران