مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:052023-03-02سياسي

باید افرادی در دانشگاه تربیت شوند که به درد جامعه بخورند


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: جامعه امروز ما بدون شک نیازمند این است که افرادی در دانشگاه تربیت شوند که به درد جامعه بخورند و نباید هدفگذاری حمایت خیران را صرفا به مسائل ظاهری معطوف کنیم.

- مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان: باید افرادی در دانشگاه تربیت شوند که به درد جامعه بخورند ایسنا/کرمان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: جامعه امروز ما بدون شک نیازمند این است که افرادی در دانشگاه تربیت شوند که به درد جامعه بخورند و نباید هدفگذاری حمایت خیران را صرفا به مسائل ظاهری معطوف کنیم.

حجت الاسلام حسن عسکری امروز 11 اسفندماه در نخستین نشست بنیاد حامیان دانشگاه های منطقه هشت کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: فرصتی که خداوند در دنیا به انسان داده، کوتاه است و بهترین کاری که در این فرصت به انسان امر شده، سبقت در کارهای خیر است.

وی با اشار به اینکه بهترین کار این است که در امور خیر از هم سبقت بگیریم زیرا قاعده اصلی این ماجرا، بازگشت به سمت خداست، افزود: ساخت دانشگاه و رفتن به سمت فراهم کردن محیطی برای پرورش نیروهایی برای خدمت به جامعه، از مصادیق بارز کار خیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید افرادی در دانشگاه تربیت شوند که به درد جامعه بخورند

باید افرادی در دانشگاه تربیت شوند که به درد جامعه بخورند