مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:042023-03-02سياسي

کارآمدی مهم ترین کار مدیران در جهاد تبیین است


استاندار کردستان با بیان اینکه کارآمدی مهمترین گام و وظیفه مدیران در جهاد تبیین است، گفت: بذر تبیین در زمینی می روید که زمینه کارآمدی مدیران در آن وجود داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در همایش تکریم مردم، افزایش بهره وری و ارتقای سلامت اداری که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ما از سپیده دم پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همواره درگیر مبارزه و جنگ با دشمنان بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: از ویژگی های دشمنان انقلاب اسلامی این است که هیچ وقت از دشمنی خود منصرف نمی شوند و همواره این دشمنی را از قالبی به قالب دیگر و از توطئه ای به توطئه دیگر تغییر داده اند.

استاندار کردستان افزود: یکی از مهم ترین چالش های کشور ما با دشمنان در طول این چهار دهه بر سر یک کلیدواژه مهم به نام کارآمدی بوده است.

زارعی کوشا تصریح کرد: از اهداف بزرگ دشمنان در همه فتنه ها و توطئه ها این بوده که اثبات کنند نظامی مبتنی بر شریعت مبین اسلام و مدلی که جمهوری اسلامی ارائه کرده کارآمدی لازم برای اداره امور جامعه ندارد.

وی اذعان کرد: یکی از مهم ترین تکالیف و وظایف همه متولیان و دست اندرکاران و متولیان این است که در هر جایگاه و سطح از مسئولیتی کارآمدی را به اوج برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآمدی مهم ترین کار مدیران در جهاد تبیین است

کارآمدی مهم ترین کار مدیران در جهاد تبیین است