مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:002023-03-02سياسي

3هزار گروه جهادی در تعطیلات نوروز خدمت رسانی خواهند کرد


در تعطیلات نوروز 1402 تعداد 3 هزار گروه جهادی در قرارگاه های استانی و ملی مشغول خدمت رسانی خواهند بود که این امر 50 هزار نفر از جهادگران را در برمی گیرد.

- مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: در تعطیلات نوروز 1402 تعداد 3 هزار گروه جهادی در قرارگاه های استانی و ملی مشغول خدمت رسانی خواهند بود که این امر 50 هزار نفر از جهادگران را در برمی گیرد.

سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص اقدامات گروه های جهادی بسیج سازندگی به مناسبت عید نوروز گفت: برای نوروز 1402، 97 قرارگاه عملیاتی جهادی راه اندازی کردیم که وظیفه این قرارگاه ها انجام عملیات مختلف در طرح هایی مانند بسیج آب رسانی، تعمیر و بازسازی منازل محرومین، اهدای جهیزیه، توزیع کمک های مومنانه و خدمات درمانی است.

وی با بیان اینکه محور فعالیت قرارگاهی بسیج سازندگی برای نوروز امسال مبنی بر دو مدل قرارگاه های عملیاتی و ملی است، خاطر نشان کرد: علاوه بر 97 قرارگاه عملیاتی جهادی بسیج سازندگی نوروز 1402، تعداد 10 قرارگاه ملی نیز در سطح کشوری راه اندازی کرده ایم.

همچنین، 32 قرارگاه استانی نیز در استان های مختلف راه اندازی شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خدمت هدفمند و تجهیزات خدمت رسانی را از مزیت های این قرارگاه ها دانست و گفت: برخی از اقشار 22 گانه بسیج مستضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3هزار گروه جهادی در تعطیلات نوروز خدمت رسانی خواهند کرد

3هزار گروه جهادی در تعطیلات نوروز خدمت رسانی خواهند کرد