مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:552023-03-02پزشكي

بستری شدن 30 کرونایی دیگر در پرخطرترین استان کشور


ریییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بستری شدن 30 بیمار کرونایی دیگری طی یک هفته اخیر در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/سمنان ریییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بستری شدن 30 بیمار کرونایی دیگری طی یک هفته اخیر در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر کامران قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه در یک هفته اخیر این استان بیشترین مناطق پرخطر را در کشور داشته و سه شهرستان از 6شهرستان نارنجی کشور به تنهایی در این استان بودند.

وی با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس ادامه داد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 63 هزار و 139 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در هفته اخیر و از سوم لغایت دیروز10 اسفند ماهبر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 30 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید19 در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 12 هزار و 352 نفر رسیده است .

وی اضافه کرد: علاوه بر این در این مدت 50 هزار و 787 بیمار نیز به صورت سرپایی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه شناسایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری شدن 30 کرونایی دیگر در پرخطرترین استان کشور

بستری شدن 30 کرونایی دیگر در پرخطرترین استان کشور