مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:452023-03-02سياسي

مراسم تجلیل از مادر شهید جاویدالاثر مهدی فرهودی برگزار می شود


مراسم تجلیل از مادر شهید جاویدالاثر مهدی فرهودی امروز در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، فرهنگسرای رضوان آیین گرامیداشت مادر چشم به راه شهید جاویدالاثر نوجوان مهدی فرهودی را به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان پنج شنبه 11 اسفند ماه برگزار می کند.

  این آیین گرامیداشت در جوار مزار مطهر شهدای گمنام میدانگاه قطعه 26 گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور زائرین گلزار شهداء و اجرای زهرا فاتحی و سامیه مرادی، تجلیل از مادر شهید جاویدالاثر مهدی فرهودی و غبار روبی مزار شهدای گمنام از ساعت 16 الی 18 برگزار خواهد شد.

  همجنین در بخش جنبی این مراسم ایستگاه های اکرام و محسنین با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، مشاوره های مذهبی، اجتماعی، حقوقی و تحصیلی، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، شهید شناسی، خادم الشهداء، ایستگاه کودک و نوجوان، طب اسلامی، کمک های مومنانه، عفاف و حجاب، ایستگاه صلواتی و کارگاه هنری از ساعت 14:30 تا 18 برپا می شود.

    علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه های فرهنگسرای رضوان می توانند با شماره تلفن 55201531 تماس بگیرند یا به پیام رسان ایتا به نشانی @farhangsararezvan مراجعه نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تجلیل از مادر شهید جاویدالاثر مهدی فرهودی برگزار می شود

مراسم تجلیل از مادر شهید جاویدالاثر مهدی فرهودی برگزار می شود