مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:352023-03-02اقتصادي

شرکت های تعاونی روستایی در قزوین تقویت شود


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گفت: شرکت های تعاونی روستایی در راستای ایجاد درآمد پایدار و اشتغال در مناطق و روستاهای قزوین باید تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لیلا غریب صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: شرکت های تعاونی روستایی حکم بازوان دهیاری ها را دارند و تقویت آنها سبب ایجاد درآمد پایدار و همچنین ایجاد اشتغال برای مردم منطقه می شوند که ضرورت دارد تا این شرکت ها تقویت شوند.

وی با بیان اینکه شرکت های تعاونی دهیاری ها مصادیق اقدام و عمل هستند و نقش مهمی در توسعه عمران روستایی دارند، افزود: شرکت های تعاونی دهیاری ها با اجرای پروژه های دهیاری باعث صرفه جویی در قیمت تمام شده و نیز ارتقا کیفیت آنها و ورود به عرصه های اقتصادی برای ایجاد تولید و اشتغال می شوند.

غریب اضافه کرد: تشکیل شرکت های تعاونی دهیاری ها برای کمک به خودکفایی دهیاری ها، کاهش هزینه ها و بهبود اجرای پروژه های دهیاری ها و نیز کمک به رشد و توسعه روستاهاست.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین اظهار داشت: در حال حاضر 26 شرکت تعاونی دهیاری استان فعالیت می کنند و در 2 هفته آینده انتخابات تعاونی ها برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های تعاونی روستایی در قزوین تقویت شود

شرکت های تعاونی روستایی در قزوین تقویت شود