مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 09:462023-03-02اجتماعي

نتایج اولیه کالبدگشایی «پیروز» +فیلم


استاد دپارتمان پاتولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران نتایج ابتدایی کالبدگشایی « پیروز» را اعلام کرد و گفت: این توله یوز از ابتدا با مشکلات متعددی رو برو بوده و رشد مناسبی نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار محیط زیست خبرگزاری فارس به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست، فرهنگ ساسانی استاد دپارتمان پاتولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران نتایج ابتدایی کالبدگشایی پیروز را اعلام کرد و گفت: پیروز برادر دو یوزی بوده که در همان ابتدا به علل مختلف تلف شدند و اینکه چگونه خودش را تا این سن رسانده باید بررسی شود؛ یکی از مهمترین بررسی های ما سابقه خانوادگی و مشکلاتی است که از ابتدا با آن مواجه بوده است.

وی گفت: پیروز از سنین پایین درگیر مشکلات متعددی بوده است و هر دفعه با مشکلات جدیدی روبرو بوده است، با بررسی سوابق هماتولوژی و آنالیز فاکتورهای خونی و ادراری، اشتها و وضعیت دندان درآوردن و بررسی حرکات او که گاهی  غیر طبیعی هم بوده متوجه شدیم که رشد خوبی نداشته است.

ساسانی ادامه داد: با کالبدگشایی متوجه شدیم عضلات خوبی داشته که نشان از فعالیت مناسب او بوده است؛ در کالبدگشایی که انجام شد اولین چیز هموریج(خونریزی) دیده می شد، در رکتوم (روده) خونریزی دیده می شد ولی مخاط مشکل عمده ای نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج اولیه کالبدگشایی «پیروز» +فیلم

نتایج اولیه کالبدگشایی «پیروز» +فیلم