مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 09:152023-03-02اقتصادي

تامین زیرساخت های سرمایه گذاری گردشگری؛ نیازمند اعتبار ویژه


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: مرمت و نگهداشت آثار تاریخی، برندسازی، بازاریابی و تأمین زیرساخت ها برای سرمایه گذاری گردشگری از مواردی است که نیاز به اعتبار در استان دارد.

- مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی در گفت وگو با ایسنا مطرح کرد: تامین زیرساخت های سرمایه گذاری گردشگری؛ نیازمند اعتبار ویژه ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: مرمت و نگهداشت آثار تاریخی، برندسازی، بازاریابی و تأمین زیرساخت ها برای سرمایه گذاری گردشگری از مواردی است که نیاز به اعتبار در استان دارد.

هادی شاهوردی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت میراث فرهنگی هرساله در بهمن ماه نمایشگاه صنایع دستی را برگزار می کند که طی آن تمام استان ها ظرفیت های خود را ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه با برگزاری نشست با استاندار، نگاه ما این بود که از تمام ظرفیت های موجود استان و پتانسیل تمام دستگاه ها بهره ببریم، تصریح کرد: امسال با رایزنی ها و پیگیری هایی که صورت گرفت سعی کردیم مساحت غرفه خراسان جنوبی در نمایشگاه تهران افزایش پیدا کند.

شاهوردی با اشاره به معرفی ظرفیت ها در حوزه معادن و کشاورزی استان و محصولات استراتژیک، اظهار کرد: دستگاه های مختلف پای کار معرفی ظرفیت های استان آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زیرساخت های سرمایه گذاری گردشگری؛ نیازمند اعتبار ویژه

تامین زیرساخت های سرمایه گذاری گردشگری؛ نیازمند اعتبار ویژه