مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 09:012023-03-02ورزشي

افتتاح پروژه های شهری باقرشهر/ دومین زمین ساحلی استان تهران به بهره برداری رسید


به گزارش خبرگزاری فارس از ری، آیین افتتاح پروژه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی باقرشهر شامل زمین فوتبال، والیبال ساحلی، آسفالت معابر کوی دانش و دارالقرآن عطر فاطمی عصر امروز با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری، شهردار باقرشهر و جمعی از مدیران و مسؤولان شهرستان ری برگزار شد.

حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در شهرستان ری به پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقدام و عمل جامعه عمل پوشاندیم که این دستاورد در شهر باقرشهر نمود بیشتری دارد لذا زحمات مجموعه شهرداری باقرشهر به عنوان یک نهاد خدمت رسان و تلاشگر قابل تقدیر است.

وی گفت: در شهرستان ری هیچ انگیزه ای به جز خدمت به مردم نداریم لذا با قدرت و با انگیزه در راه خدمت به مردم گام برمی داریم و به شهروندان قول می دهیم که باقرشهر به حق آرمانی خود خواهد رسید و اتفاقات خوبی را در این محدوده شاهد خواهیم بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: در راستای رشد سرانه ورزشی در شهرستان ری و به ویژه شهر باقرشهر، مجموعه ورزشی اختصاصی بانوان به زودی در این منطقه اجرایی می شود.

  محسن قضاتلو شهردار باقرشهر نیز در ادامه مراسم بیان کرد: علیرغم شرایط خاص اقتصادی کشور اقدامات و فعالیت های ارزشمندی به ویژه در حوزه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی با اعتباری بالغ بر 31 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های شهری باقرشهر/ دومین زمین ساحلی استان تهران به بهره برداری رسید

افتتاح پروژه های شهری باقرشهر/ دومین زمین ساحلی استان تهران به بهره برداری رسید