مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 06:502023-03-02سياسي

نرخ صلح و سازش در شهرستان سقز باید ارتقا یابد


نرخ صلح و سازش در شهرستان سقز را پایین تر از میانگین کشوری و باید این مهم ارتقا یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کردستان، حجت الاسلام سیدحسین حسینی روز چهارشنبه در دیدار با قضات و کارکنان دادگستری سقز وضعیت دادگستری این شهرستان را منظم، مرتب و سامان یافته توصیف و اظهار کرد: کاهش موجودی پرونده ها و متعارف شدن شعب در دادگستری سقز سبب شده است تا رضایتمندی مردم از دادگستری به شکل قابل توجهی ارتقا و اطاله دادرسی کاهش یابد.

وی کاهش موجودی پرونده ها در دادگستری سقز را فرصت بسیار مناسبی برای قضات در جهت صدور آرای متقن دانست و افزود: قضات باید با مطالعه علمی به روز سعی کنند آرای مستدل و متقن صادر کنند که این موضوع مورد تاکید ریاست قوه قضاییه است.

رییس کل دادگستری کردستان همچنین بر لزوم مشخص شدن وضعیت پرونده های بلاتکلیف و تکریم ارباب رجوع در حوزه های قضایی استان تأکید کرد و گفت: درخواست های زندانیان باید خارج از نوبت توسط قضات رسیدگی شود.

حجت الاسلام حسینی نرخ صلح و سازش در شهرستان سقز را پایین تر از میانگین کشوری ذکر کرد و ادامه داد: میانگین کشوری صلح و سازش 40 درصد است که می طلبد قضات و کارکنان شورای حل اختلاف سقز در این راستا تلاش و اهتمام بیشتری در جهت مصالحه و ایجاد سازش میان مردم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ صلح و سازش در شهرستان سقز باید ارتقا یابد

نرخ صلح و سازش در شهرستان سقز باید ارتقا یابد