مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 01:082023-03-01اجتماعي

رفت و آمد بیگانگان به مدارس کنترل می شود/ اجازه نمی دهیم مدارس البرز تعطیل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، شهرام صیادی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری، در خصوص آخرین وضعیت دانش آموزان دختر فردیس که دچار مسمومیت شدند، گفت: بعد از اعلام موضوع مسمومیت دانش آموزان دو دبیرستان در فردیس، بلافاصله همکاران اورژانس و واکنش سریع بهداشت ما به همراه 7 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: اقدامات اولیه انجام شد و حال عمومی همه دانش آموزان خوب و سطح هوشیاری شان بین 98 تا 100 بود و شرایط پایداری داشتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در واقع بیشتر استرس و اضطراب بین دانش آموزان ایجاد شده بود.

صیادی ادامه داد: در نهایت برای اطمینان خاطر و انجام آزمایش؛ 51 دانش آموز به بیمارستان کوثر و 34 دانش آموز به بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی منتقل و از آنجا که حال عمومی شان خوب بود همگی مرخص شدند.

صیادی گفت: 7 نفر دانش آموز خودشان مراجعه کرده بودند که حال عمومی شان خوب است و از چهار نفر مراجعه کننده به بیمارستان امام علی(ع) نیز دو نفر مرخص شده اند.

وی با بیان این که هنوز از علت اصلی مسمومیت مطمئن نیستیم و موضوع در دست بررسی قرار دارد، اضافه کرد: از آنجا که مسمومیت به طور جمعی اتفاق افتاده احتمالا با انتشار گاز انجام شده اما گاز سمی دارای علائم پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفت و آمد بیگانگان به مدارس کنترل می شود/ اجازه نمی دهیم مدارس البرز تعطیل شود

رفت و آمد بیگانگان به مدارس کنترل می شود/ اجازه نمی دهیم مدارس البرز تعطیل شود