مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 00:152023-03-01اقتصادي

مردم سنگال از کیفیت کالاهای ایران بسیار راضی هستند


مردم سنگال از کیفیت کالاهای ایرانی به دلیل کیفیت مطلوب، صنعت قوی و تکنولوژی بالا و قیمت مناسب رضایت دارند که در این سفر به صورت فشرده با بسیاری از واحدهای تولیدی برای خرید کالا مذاکراتی برای ورود به بازار سنگال داشتیم.

- رییس هیئت تجاری سنگال گفت: مردم سنگال از کیفیت کالاهای ایرانی به دلیل کیفیت مطلوب، صنعت قوی و تکنولوژی بالا و قیمت مناسب رضایت دارند که در این سفر به صورت فشرده با بسیاری از واحدهای تولیدی برای خرید کالا مذاکراتی برای ورود به بازار سنگال داشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیخ سیسه مشاور عالی اقتصادی رییس جمهور سنگال و رییس اتحادیه تجار این کشور در نشست فعالان اقتصادی ایران در اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: ما در این سفر که با هماهنگی سفرای ایران و سنگال در دو کشور و با دعوت و برنامه ریزی باشگاه تجار ایران و آفریقا انجام شده تقریبا به همه اهداف خود نزدیک شدیم و مذاکرات زیادی با تولید کنندگان و تجار صنایع مختلف در ایران داشتیم.

وی ضمن ابلاغ سلام رییس جمهور سنگال به دولت و مردم ایران افزود:حدود شش روز است که با برنامه ریزی باشگاه تجار ایران و آفریقا در حال بازدید از شرکت های ایرانی و واحدهای تولیدی هستیم و به این نکته هم آگاهی داریم که مشکلات حمل و نقل و جابجایی مالی مانع بزرگی در توسعه روابط شده است و خوشحالیم که ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سنگال از کیفیت کالاهای ایران بسیار راضی هستند

مردم سنگال از کیفیت کالاهای ایران بسیار راضی هستند