مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 23:302023-03-01اجتماعي

تسهیل امور مردم برای ما اولویت است


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بافت تاریخی محله سرخاب و قوانین و مقررات میراث فرهنگی که محدودیت هایی را برای ساخت وساز در آن ایجاد کرده، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بافت تاریخی محله سرخاب و قوانین و مقررات میراث فرهنگی که محدودیت هایی را برای ساخت وساز در آن ایجاد کرده، گفت: امروز تسهیل امور مردم و دسترسی آسان شهروندان به خدمات برای ما یک اولویت است.

عابدین خرّم چهارشنبه، 10 اسفندماه، در بازدید از محله سرخاب تبریز، در جریان اقدامات شهرداری تبریز و سایر دستگاه های مسئول برای سامان دهی این محله قرار گرفت و بر ضرورت تسریع در حل نابسامانی های آن تاکید کرد.

وی با اشاره به بافت تاریخی این محله و قوانین و مقررات میراث فرهنگی که محدودیت هایی را برای ساخت وساز در آن ایجاد کرده، گفت: امروز تسهیل امور مردم و دسترسی آسان شهروندان به خدمات برای ما یک اولویت است.

استاندار آذربایجان شرقی از اداره کل راه و شهرسازی استان خواست تا طرح تفصیلی بافت تاریخی محله سرخاب را با نگاه به تسهیل امور مردم در اسرع وقت آماده و شهرداری تا یک ماه آینده طرح های خود را در این محله اجرایی کند.

وی از اهالی محله سرخاب هم خواست تا با دریافت تسهیلات، نوسازی بافت های فرسوده را آغاز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل امور مردم برای ما اولویت است

تسهیل امور مردم برای ما اولویت است