مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 22:002023-03-01فرهنگي

جشنواره استانی « شعر انتظار» در بابل برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اولین جشنواره استانی شعر انتظار با عنوان « ترا من چشم در راهم» به مناسبت نیمه شعبان در بابل برگزار می شود.

- ساری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اولین جشنواره استانی شعر انتظار با عنوان ترا من چشم در راهم به مناسبت نیمه شعبان در بابل برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین جوادی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: اولین جشنواره استانی شعر انتظار با عنوان ترا من چشم در راهم به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان، ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج)، با حضور شاعران استان مازندران، در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل برگزار می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: قالب شعرها مدح و منقبت و ذکر فضائل حضرت صاحب الزمان (عج)، شعر مهدوی با الهام از احادیث و ادعیه ها، جامعه موعود و سبک زندگی اسلامی-ایرانی بر اساس معرفت مهدوی، انقلاب اسلامی و آمادگی جهانی برای انقلاب حضرت مهدی (عج)، انتظار و جهاد تبیین و موضوعات مربوط به حوزه مهدویت به تشخیص شاعر می باشد.

جوادی گفت: علیرغم فرصت اندک بیش از 120 قطعه شعر از حدود 65 شاعر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اضافه کرد: اختتامیه این جشنواره مهدوی روز دوشنبه 15 اسفند 1401 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره استانی « شعر انتظار» در بابل برگزار می شود

جشنواره استانی « شعر انتظار» در بابل برگزار می شود