مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 20:352023-03-01بين الملل

آمریکا: بعید است روسیه عامل سندرم «هاوانا» باشد


یک بررسی جامعه اطلاعاتی آمریکا، احتمال دست داشتن عوامل خارجی در ایجاد عارضه ناشناخته و مبهم سندرم «هاوانا» در میان دیپلمات های این کشور را ضعیف دانست.

- یک بررسی جامعه اطلاعاتی آمریکا، احتمال دست داشتن عوامل خارجی در ایجاد عارضه ناشناخته و مبهم سندرم هاوانا در میان دیپلمات های این کشور را ضعیف دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، بررسی های اطلاعاتی در آمریکا، اتهام زنی واشنگتن به دیگر کشورها در خصوص ابتلای دیپلمات های خود به سندروم هاوانا را تایید نمی کند.

نتایج ارزیابی های جامعه اطلاعاتی دولت آمریکا نشان می دهد که سندرم موسوم به سندروم هاوانا در اثر اقدامات دشمن خارجی در میان دیپلمات های این کشور در سراسر دنیا به وجود نیامده است.

ارزیابی جامعه اطلاعاتی در بررسی های خود به این نتیجه رسیده است که احتمال اینکه یک کشور خارجی از جمله روسیه مسئول ایجاد چنین بیماری ناشناخته ای در میان دیپلمات های آمریکایی باشد، بسیار کم است.

چندی پیش نیز یک گزارش جامعه اطلاعاتی آمریکا مدعی شد که ممکن است عامل بیماری مبهم موسوم به سندروم هاوانا که شماری از دیپلمات ها و کارکنان آمریکایی در برخی کشورهای خارجی را مبتلا کرده، امواج الکترومغناطیسی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: بعید است روسیه عامل سندرم «هاوانا» باشد

آمریکا: بعید است روسیه عامل سندرم «هاوانا» باشد