مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 20:202023-03-01بين الملل

زخمی شدن 11 معترض اسراییلی و بازداشت 39 نفر دیگر در تل آویو


در جریان اعتراضات امروز اسراییلی های مخالفت کابینه نتانیاهو در تل آویو، 11 نفر از معترضان زخمی شده و 39 نفر دیگر بازداشت شدند.

- در جریان اعتراضات امروز اسراییلی های مخالفت کابینه نتانیاهو در تل آویو، 11 نفر از معترضان زخمی شده و 39 نفر دیگر بازداشت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از کانال 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی، در جریان تظاهرات ضد دولتی امروز در تل آویو، نیروهای پلیس 39 نفر از شرکت کنندگان را بازداشت کردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین همچنین گزارش داد که در جریان این اعتراضات، زخمی شدن 11 نفر از اسراییلی های معترض به دست نیروهای پلیس زخمی شدند.

امروز تل آویو و محل اقمات نتانیاهو در قدس غربی، شاهد برگزاری اعتراضات مجدد اسراییلی ها به تصمیم دولت نتانیاهو به تغییرات در نظام قضایی بوده است.

هزاران صهیونیست روز چهارشنبه در محکومیت کابینه نتانیاهو به تصویب قانونی که قدرت سیستم قضایی را محدود می کند، به خیابان ها آمدند.

تظاهرکنندگان تعدادی از خیابان ها از جمله بزرگراه بیت المقدس - تل آویو را بستند که این اقدام موجب ترافیک و توقف تردد دراین بزرگراه شد.

تظاهرکنندگان این تظاهرات را تححت عنوان روز اخلال ملی در تل آویو و در مقابل اقامتگاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی برگزار کرده و تعدادی از خیابان ها از جمله بزرگراه بیت المقدس - تل آویو را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخمی شدن 11 معترض اسراییلی و بازداشت 39 نفر دیگر در تل آویو

زخمی شدن 11 معترض اسراییلی و بازداشت 39 نفر دیگر در تل آویو