مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 19:302023-03-01سياسي

مسببان فروش اراضی زراعی در زنجان شناسایی شوند


اداره کل اطلاعات استان با استفاده از تمامی ظرفیت ها برای شناسایی فروشندگان اراضی زراعی به مردم اقدام و مسببان را به دستگاه قضایی معرفی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز چهارشنبه در هشتمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان، افزود: رسانه ها در خصوص اراضی زراعی و مسکونی اطلاع رسانی و روشنگری کنند تا مردم فریب اقدامات غیر قانونی سودجویان را نخورند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: دستگاه هایی که نسبت به سند دار کردن اراضی دولتی خود اقدام نکرده اند باید در سریعترین زمان در این خصوص اقدام کنند و تیم مدیریتی اداره ثبت نیز باید آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشد.

به گفته این مسوول، در حوزه جلوگیری از زمین خواری و در حوزه آب اقدامات خوبی در استان انجام گرفته است اما تا حد مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

رییس شورای قضایی استان زنجان تصریح کرد: اقدامات و تصمیمات مدیران باید همواره در راستای مصالح مردم و به صورت مشروع و قانونی و در راستای فرامین رهبری انجام شود.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت شورای حفظ حقوق بیت المال، افزود: مسایلی که مربوط به حقوق عمومی باشد در این شورا مورد بررسی قرار می گیرد که در حل و فصل آنها بسیار راهگشا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسببان فروش اراضی زراعی در زنجان شناسایی شوند

مسببان فروش اراضی زراعی در زنجان شناسایی شوند