مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 18:302023-03-01سياسي

باید براساس مدل های بومی فضای مجازی را حکمرانی کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدامین آقامیری رییس جدید مرکز ملی و دبیر شورای عالی فضای مجازی در مراسم معارفه خود که امروز با حضور وزیر ارتباطات و رییس دفتر رییس جمهور در وزارت ارتباطات برگزار شد، - دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: ما باید براساس مدل های بومی خود فضا را حکمرانی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدامین آقامیری رییس جدید مرکز ملی و دبیر شورای عالی فضای مجازی در مراسم معارفه خود که امروز با حضور وزیر ارتباطات و رییس دفتر رییس جمهور در وزارت ارتباطات برگزار شد، به تاریخچه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: پیش از این اینترنت یک فضای تزیینی بود و بعد از مدتی کنار فضای سنتی قرار گرفت و بعد از مدتی امتداد، فضای واقعی شد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی ادامه داد: فرصت بزرگ و افق بلندمدتی پیش رو است و ما به فضای مجازی به عنوان یک فرصت نگاه می کنیم و فضای مجازی را فرصتی برای پیش برد اهداف می دانیم.

درحال حاضر فضای مجازی به محل زیست تبدیل شده است و همین موضوع باعث می شود مراعات این فضا را کنیم.

آقامیری با اشاره به تفاوت مدل های حکمرانی در جهان گفت: ما باید براساس مدل های بومی خود فضا را حکمرانی کنیم تا همه بتوانند به کار خود ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید براساس مدل های بومی فضای مجازی را حکمرانی کنیم

باید براساس مدل های بومی فضای مجازی را حکمرانی کنیم