مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 18:202023-03-01اقتصادي

10 میلیارد ریال برای نکوداشت هفته بوشهر اختصاص یافت


رییس شورای شهر بوشهر از برگزاری پانزدهمین هفته نکوداشت بوشهر خبر داد و گفت: در این هفته برنامه ها و طرح های مهمی اجرا می شود که در این راستا 10 میلیارد ریال تخصیص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید نیک روش بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هر سال هفته نکوداشت بوشهر از 10 تا 18 اسفندماه برگزار می شود، اظهار داشت: در این هفته برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی، عمرانی و توسعه ای تدوین شده است.

رییس شورای شهر بوشهر افزود: نام گذاری روز بوشهر به پاس تأسیس مدرسه سعادت بوشهر با بیش 1.

5 قرن قدمت تعیین شده است که در سال 1278 تأسیس شد و تحولات مهم نوین آموزشی و علمی ایجاد کرد و منشأ خدمات مهمی بوده است معرفی چهره های ماندگار وی بیان کرد: در هفته نکوداشت بوشهر چهره های ماندگار، شهروندان افتخاری و شهید شاخص معرفی می شود.

رییس شورای شهر بوشهر تصریح کرد: برای معرفی جایگاه بوشهر در ادوار مختلف تاریخی نمایشگاه در ساحل بوشهر راه اندازی می شود و طرح های مهمی اجرا و افتتاح می شود.

نیک روش با اشاره به تخصیص اعتبارات لازم برای هفته نکوداشت بوشهر خاطر نشان کرد: در این هفته برنامه ها و طرح های مهمی اجرا می شود که در این راستا 10 میلیارد ریال تخصیص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیارد ریال برای نکوداشت هفته بوشهر اختصاص یافت

10 میلیارد ریال برای نکوداشت هفته بوشهر اختصاص یافت