مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 17:582023-03-01دانش

ارسال 150 اثر به دبیرخانه رویداد کتاب سال مهدوی


رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از ارسال بیش از 100 اثر به دبیرخانه کتاب سال مهدوی خبر داد و گفت: در گیلان امسال علاوه بر دنبال برنامه ویژه در حوزه مهدویت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا آرام ظهر امروز در افتتاحیه استانی کتاب سال مهدوی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه میزان ایمان افراد در دوران قبل از ظهور سنجیده می شود، اظهار کرد: در روزگاری زندگی میکنیم که در غربالگری قبل از ظهور هستیم به طوری که میزان ایمان افراد برای عصر ظهور سنجیده می شود.

  وی با تاکید بر آماده سازی جامعه برای ظهور حضرت مهدی (عچ) گفت: در دوران قبل از ظهور چه بسا افرادی که نوعی منتظران ظهور هستند در غربالگری کم بیاورند که بسیار تامل برانگیز است.

  مدیرکل پشتیبانی معاونت بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی یکی از نشانه های ظهور را اتصال حقیقت ظهور با انتظار حقیقت دانست و بیان کرد: در عصر انتظار باید حقیقت ما به حقیقت ظهور متصل شود زیرا این حرکت با معرفت آغاز می شود.

  آرام با بیان اینکه برای ظهور حضرت مهدی (عج) 2 شرط مهم لازم است، افزود: ایمان قوی و صبر بسیار زیاد است که اگر این شرط تحقق وعده ظهور عملی شود بسیاری از مشکلات برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 150 اثر به دبیرخانه رویداد کتاب سال مهدوی

ارسال 150 اثر به دبیرخانه رویداد کتاب سال مهدوی