مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 17:002023-03-01حوادث

باند سارقان منازل ویلایی زاهدان در دام پلیس


سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان منازل ویلایی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خدارحم فروغی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل ویلایی در سطح شهر زاهدان و اعلام شکایت مالکان از واقعه پیش آمده، رسیدگی موضوع با تشکیل تیم ویژه مأموران کلانتری 15 کریم آباد در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان انتظامی در بررسی های گسترده میدانی و اطلاعاتی خود، دو نفر از سارقان سابقه دار را در یکی از محلات شهر شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فروغی با اشاره به اقدامات فنی و تخصصی پلیس در این راستا ادامه داد: دو نفر از همدستان دیگر این باند متجاوز نیز در رد زنی های دقیق مأموران انتظامی شناسایی و در یکی از پاتوق هایشان دستگیر و به کلانتری محل منتقل شدند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه مجرمان در بازجویی های خود به 9 فقره سرقت منازل ویلایی در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کردند گفت: ارزش ریالی اموال سرقت شده برابر نظر کارشناسان امر بالغ بر سه میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان از انتقال مجرمان دستگیر شده به پلیس آگاهی استان جهت ادامه تحقیقات و کشف سرقت های احتمالی دیگر خبر داد و گفت: شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان منازل ویلایی زاهدان در دام پلیس

باند سارقان منازل ویلایی زاهدان در دام پلیس