مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:322023-03-01اقتصادي

توسعه روابط تجاری ایران و سنگال / رضایت سنگالی ها از کیفیت کالاهای ایرانی


مشاور اقتصادی رییس جمهور سنگال گفت: ایران یک مقصد برای کالاها و مواد معدنی سنگال می تواند باشد و کالاهای با کیفیت ایرانی نیز مقصدی برای کشورمان خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس شیخ سیسه در نشست فعالان اقتصادی  در اتاق بازرگانی ایران، گفت: ما در این سفر که با هماهنگی سفرای ایران و سنگال در دو کشور و با دعوت و برنامه ریزی باشگاه تجار ایران و آفریقا انجام شده تقریبا به همه اهداف خود نزدیک شدیم و ضمن تشکر از وزارت خارجه دو کشور مذاکرات زیادی با تولید کنندگان و تجار صنایع مختلف در ایران داشتیم.

  راه برون رفت شرکت های ایرانی از مشکلات حمل و نقل و جابجایی مالی ناشی از تحریم ها  رییس اتحادیه تجار سنگال ضمن ابلاغ سلام رییس جمهور سنگال به دولت و مردم ایران افزود: حدود 6 روز است که با برنامه ریزی باشگاه تجار ایران و آفریقا در حال بازدید از شرکت های ایرانی و واحدهای تولیدی هستیم و به این نکته هم آگاهی داریم که مشکلات حمل و نقل و جابجایی مالی مانع بزرگی در توسعه روابط شده است و خوشحالیم که شرکت های ایرانی راه هایی برای برون رفت این دو مشکل که ناشی از تحریم ها است برداشته اند.

مشاور اقتصادی رییس جمهور سنگال بیان داشت: ایران یک مقصد برای کالاها و مواد معدنی سنگال  می تواند باشد و کالاهای با کیفیت ایرانی نیز مقصدی برای کشورمان خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط تجاری ایران و سنگال / رضایت سنگالی ها از کیفیت کالاهای ایرانی

توسعه روابط تجاری ایران و سنگال / رضایت سنگالی ها از کیفیت کالاهای ایرانی