مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:402023-03-01اقتصادي

کالاهای اساسی با سرعت از بنادر ترخیص شود


اقلام وارداتی به ویژه کالاهای اساسی باید هرچه سریع تر از بنادر ترخیص و وارد چرخه توزیع شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی جمادی در بازدید از مراحل ثبت و نحوه فعالیت انبارهای بندر شهید رجایی در سامانه جامع تجارت وزارت صمت بر لزوم تسریع در ثبت همه انبارهای موجود در سامانه جامع تجارت و جلوگیری از تأخیر در تخلیه کالاهای اساسی و تحمیل هزینه دموراژ به کشور و همچنین نظارت بر ورود و خروج کالا به انبارهای بندری و پیشگیری از رسوب کالا تأکید کرد.

وی افزود: دادستانی کل کشور نیز با همین رویکرد به دنبال تسریع در تعیین تکلیف کالاهای مانده و رسوب شده در انبارها و تخلیه کشتی ها است.

جمادی همچنین با بیان اینکه در نتیجه پیگیری های رییس کل دادگستری و دادستان مرکز استان هرمزگان بیش از 130 محوطه بندری در بندر شهید رجایی بندرعباس در سامانه جامع انبارها بارگذاری و اطلاعات آن ها ثبت شده است از اقدامات انجام شده قدردانی کرد.

وی سرشماری موجودی بندر شهید رجایی با نظارت و پیگیری رییس کل دادگستری و دادستان مرکز استان را که موجب کشف روش های نادرست در شیوه نگهداری و تخلیه و ترخیص کالا شد را اقدامی مبتکرانه، جهادی و لازم توصیف و ابراز امیدواری کرد وزارتخانه های اقتصاد و راه و شهرسازی بتوانند از این تجربه در سایر بنادر استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای اساسی با سرعت از بنادر ترخیص شود

کالاهای اساسی با سرعت از بنادر ترخیص شود