مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:352023-03-01سياسي

80 زندانی جرائم غیر عمد در شیراز آزاد شدند


مسئول سازمان بسیج حقوقدانان فارس از آزادسازی 80 زندانی جرایم غیرعمد از زندان های فارس با پرداخت بالغ بر 500 میلیون تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روح الله مهبودی در جلسه شورای عالی قشر بسیج حقوقدانان فارس بیان کرد: در بحث آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با پرداخت بالغ بر 500 میلیون تومان، 80 زندانی جرایم غیرعمد از زندان آزاد شدند که تعداد 16 نفر از آن ها با پیگیری های بسیج مهندسان استان و به مناسبت روز مهندس بوده است.

مهبودی همچنین از برگزاری دوره های آموزشی حقوق یاران در راستای پیشگیری از جرایم و بالا بردن سطح آگاهی حقوقی عامه مردم در مساجد و محلات، فعال سازی دفتر واحد خواهران و استفاده از آنان در واحدهای حل و سازش و وکالت در معاضدت قضایی و تدوین طرح قاضی در مدارس، چهار مرحله ارائه مشاوره حقوقی در زندان خبر داد.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان فارس همچنین حضور در درمانگاه ها و مراکز درمانی با امضای تفاهم نامه با بسیج جامعه پزشکی، برنامه های مستمر پنجشنبه های آموزشی برای بالا بردن و بروز نگهداشتن اطلاعات حقوقی وکلا و بسیجیان حقوقدان، طرح تدوین کتب درسی از دوره ابتدایی با عنوان حقوق شهروندی و حقوق عامه برای فرهنگ سازی حقوقی از پایه ابتدایی، همایش های علمی متعدد، ارائه بسته های معیشتی برای زندانیان، راه اندازی کانال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 زندانی جرائم غیر عمد در شیراز آزاد شدند

80 زندانی جرائم غیر عمد در شیراز آزاد شدند