مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:202023-03-01سياسي

سازمان نقشه برداری کشور: مسکن ملی استان یزد تنها یک مثال بود!


سازمان نقشه برداری کشور طی اطلاعیه در برخی از رسانه های استان یزد مطلبی مبنی بر دستور توقیف ساخت 10 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن یزد به دلیل قرار گرفتن در پهنه فرونشست را تکذیب کرد.

- سازمان نقشه برداری کشور: مسکن ملی استان یزد تنها یک مثال بود! ایسنا/یزد سازمان نقشه برداری کشور طی اطلاعیه در برخی از رسانه های استان یزد مطلبی مبنی بر دستور توقیف ساخت 10 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن یزد به دلیل قرار گرفتن در پهنه فرونشست را تکذیب کرد.

روز گذشته خبری مبنی دستور توقف ساخت 10 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن یزد به دلیل قرار گرفتن در پهنه فرو نشست به نقل از علی جاویدانه رییس سازمان نقشه برداری کشور در برخی از رسانه های استان یزد بازنشر شد ولی امروز روابط عمومی سازمان نقشه برداری کشور، انتشار این خبر به نقل از رییس سازمان را در طی یک اطلاعیه ای تکذیب کرده است.

در این اطلاعیه آمده است؛ پیرو درج خبری در خبرگزاری ها مبنی بر دستور توقیف ساخت 10 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن یزد به دلیل قرار گرفتن در پهنه فرونشست به اطلاع می رساند که این نقل قول از رییس سازمان نقشه برداری کشور صحت نداشته و در پاسخ به سوال خبرنگاران که مطالعات فرونشست چه استفاده ای دارد؟ تنها مثال استان یزد ذکر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان نقشه برداری کشور: مسکن ملی استان یزد تنها یک مثال بود!

سازمان نقشه برداری کشور: مسکن ملی استان یزد تنها یک مثال بود!