مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:002023-03-01حوادث

احتمال ریزش ساختمان 153 پابرجاست


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تهران گفت: هر 150 سال یک بار زلزله ای به بزرگی هفت ریشتر را تجربه کرده و با توجه به زلزله خوی و ترکیه، - باید آمادگی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی نصیری در برنامه سلام تهران ضمن گرامی داشت یاد شهدای آتش نشان گفت: با توجه به اتفاقی که در ساختمان 153 خیابان بهار افتاد و هنوز هم احتمال ریزش وجود دارد، از مردم تقاضا می شود که احتیاط لازم را به ویژه برای استقبال از نوروز داشته باشند.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اعلام اینکه تمرین امداد هوایی هر سال اسفندماه برای آمادگی حوادث طبیعی همچون زلزله انجام می شود، خاطرنشان کرد: تهران هر 150 سال یک بار زلزله ای به بزرگی هفت ریشتر را تجربه کرده و با توجه به زلزله خوی و ترکیه، باید آمادگی داشته باشیم.

البته این دو زلزله ارتباطی به زلزله در تهران ندارند.

وی با تأکید بر اینکه در زمان وقوع زلزله بار اصلی روی دوش امداد هوایی خواهد بود، گفت: تمرین فردا با حضور 20 دستگاه و سازمان همچون اورژانس، هلال احمر، وزارت دفاع، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، فرودگاه ها، فرماندهی انتظامی و تمام قسمت هایی که ظرفیت در بخش هوایی دارند و همچنین بیمارستان ها که از محل فرود بالگرد برخوردار هستند، با هماهنگی سازمان مدیریت بحران انجام خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ریزش ساختمان 153 پابرجاست

احتمال ریزش ساختمان 153 پابرجاست