مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:452023-03-01ورزشي

استقلال: هدف مناظرات دانشجویی ارتقاء فرهنگ گفت وگو است


یازدهمین دوره از مسابقات مناظره دانشجویی مرحله استانی، که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس اجرا شد، با برگزاری مرحله پایانی و معرفی گروه های برتر به کار خود پایان داد.

- مرحله استانی یازدهمین دوره از مسابقات مناظره دانشجویی در فارس که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و با همراهی دانشگاه های مختلف این استان اجرا شد، چهارشنبه دهم اسفند با برگزاری مسابقه نهایی، به پایان رسید و گروه های برتر این دوره برای حضور در رقابت های منطقه ای و ملی مشخص شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مرحله، که با حضور هشت تیم از دانشگاه های شیراز، فرهنگیان، پیام نور، علوم قرآنی و .

از روز دوشنبه هشتم اسفند آغاز به کار کرد و مرحله نهایی آن امروز با شرکت تیم هایی از دانشگاه علوم قرآنی و فرهنگیان، برگزار شد.

در پایان این دوره از رقابت ها، تیم های شهید مغنیه از دانشگاه علوم قرآنی و جدال احسن از دانشگاه فرهنگیان با هم به رقابت پرداختند و در پایان با رای هیئت داوران، تیم جدال احسن به عنوان برتر شناخته شد.

رییس جهاددانشگاهی استان فارس در مراسم اختتامیه گفت: مجموعه مناظرات دانشجویان ایران از 10 سال پیش در کشور پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر پویایی، سر زندگی و فرصت اندیشیدن برای دانشجویان در مجامع دانشگاهی در دستور کار جهاددانشگاهی قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال: هدف مناظرات دانشجویی ارتقاء فرهنگ گفت وگو است

استقلال: هدف مناظرات دانشجویی ارتقاء فرهنگ گفت وگو است