مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:392023-03-01اجتماعي

اعزام 180 دانش آموز پل دختری به مناطق عملیاتی جنوب


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دخترگفت: 180 نفر دانش آموزپسر دبیرستان های این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

- منصور کریمی فرد امروز درحاشیه بدرقه کاروان راهیان نوردرپل دختر درگفت وگو با خبرنگار فارس در پل دختر اظهار کرد: 180 دانش آموز از شهرهای پل دخترو معمولان با چهار دستگاه اتوبوس در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

  وی افزود: این دانش آموزان در مقطع متوسطه در پل دختر با سه دستگاه اتوبوس و در معمولان به وسیله یک دستگاه اتوبوس راهی مناطق جنگی جنوب کشور شدند.

فرمانده سپاه ناحیه پل دختر گفت: این دانش آموزان پسر طی سه روز از یادمان شهدای اندیمشک، معراج  شهدای اهواز، هویزه ، فتح المبین و شلمچه دیدن می کنند.

وی افزود: دانش آموزان در این اردوهای فرهنگی و آموزشی با جان فشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس و با فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهدا آشنا می شوند.

کریمی فرد، هدف از این اردوها را آشنایی نسل جوان و نوجوان بافرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد روحیه اقتدار و اعتماد به نفس، معرفی الگوها و اسطوره های واقعی و اصیل، حفظ آثار و ارزش های انقلاب اسلامی، ایجاد روحیه عشق به وطن در نسل جوان از اهداف این اردوی تربیتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 180 دانش آموز پل دختری به مناطق عملیاتی جنوب

اعزام 180 دانش آموز پل دختری به مناطق عملیاتی جنوب