مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:392023-03-01حوادث

دستبرد میلیاردی به اموال مالکان منازل ویلایی در زاهدان


سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان منازل ویلایی در این شهرستان خبر داد و گفت: مجرمان بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون ریال اموال شهروندان را به سرقت برده اند.

- خدارحم فروغی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل ویلایی در سطح شهر زاهدان و اعلام شکایت مالکان از واقعه پیش آمده، رسیدگی موضوع با تشکیل تیم ویژه ماموران کلانتری 15 کریم آباد در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: گارآگاهان انتظامی در بررسی های گسترده میدانی و اطلاعاتی خود، 2 نفر از سارقان سابقه دار را در یکی از محلات شهر شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ فروغی با اشاره به اقدامات فنی و تخصصی پلیس در این راستا گفت: 2 نفر از همدستان دیگر این باند متجاوز نیز در رد زنی های دقیق ماموران انتظامی شناسایی و در یکی از پاتوق هایشان دستگیر و به کلانتری محل منتقل شدند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه مجرمان در بازجویی های خود به 9 فقره سرقت منازل ویلایی در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کردند گفت: ارزش ریالی اموال سرقت شده برابر نظر کارشناسان امر بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبرد میلیاردی به اموال مالکان منازل ویلایی در زاهدان

دستبرد میلیاردی به اموال مالکان منازل ویلایی در زاهدان