مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:362023-03-01اقتصادي

ایران ایر پروازهایش را شنبه و پنج شنبه تا پایان اسفند در فرودگاه بیرجند لغو کرد


مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: پرواز های شنبه و پنجشنبه شرکت هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه بیرجند تا پایان اسفند لغو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، عظیم طهماسبی، مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت ایران ایر پرواز های روز های شنبه در تاریخ های 13، 20 و 27 اسفند در مسیر تهران- بیرجند- تهران و روز های پنج شنبه 18 و 25 اسفند در مسیر تهران- بیرجند- مشهد را به دلیل کمبود ناوگان باطل کرده است.

وی با بیان اینکه در مجموع 10 پرواز رفت و برگشت فرودگاه بیرجند در اسفند ماه از این شرکت کنسل شده است، افزود: از آنجایی که پرواز های بیرجند- مشهد ما بسیار محدود و از طرفی بیشتر متقاضیان این مسیر افراد بیمار هستند که برای درمان به مشهد مراجعه می کنند، باطل شدن پرواز های این مسیر برای ما بسیار نگران کننده است.

وی گفت: هم اکنون فرودگاه طبس دو پرواز به مقصد تهران و بالعکس و فرودگاه بیرجند 30 پرواز رفت و برگشت در هفته دارد که دو پرواز آن مربوط به نجف و بقیه در مسیر بیرجند- تهران- بیرجند است.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه پروازی ایام نوروز شرکت های هواپیمایی برای فرودگاه بیرجند هنوز مشخص نیست افزود: مجموعه فرودگاه های خراسان جنوبی در تلاش است که مانند نوروز 1401 پرواز ها در روز های تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران ایر پروازهایش را شنبه و پنج شنبه تا پایان اسفند در فرودگاه بیرجند لغو کرد

ایران ایر پروازهایش را شنبه و پنج شنبه تا پایان اسفند در فرودگاه بیرجند لغو کرد