مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:052023-03-01بين الملل

سفیر آمریکا: منتظر آغاز 20 سال جدید روابط با عراق هستیم


سفیر آمریکا در عراق در سخنانی در شهر موصل با تاکید بر تلاش کشورش برای توسعه روابط با عراق گفت که واشنگتن مشتاقانه منتظر ورود به 20 سال جدید در روابط با بغداد است.

- سفیر آمریکا در عراق در سخنانی در شهر موصل با تاکید بر تلاش کشورش برای توسعه روابط با عراق گفت که واشنگتن "مشتاقانه منتظر ورود به 20 سال جدید در روابط با بغداد است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شفق نیوز، الینا رومانوفسکی سفیر آمریکا در عراق در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نجم الجبوری، استاندار نینوا در شهر موصل با ابراز خرسندی از سفرش به این شهر گفت: هدف از این سفر بررسی پرونده بازسازی موصل است.

سفیر آمریکا مدعی شد که کشورش بر تلاش برای حمایت از روند بازسازی در عراق، به ویژه در استان نینوا، گسترش چارچوب های همکاری در همه زمینه ها در چارچوب توافق راهبردی میان دو کشور و حمایت اقتصادی و امنیتی از عراق متمرکز شده است.

خانم رومانوفسکی افزود: ما در آستانه 20 سال روابط میان دو کشور بوده و مشتاقانه منتظر 20 سال آینده روابط هستیم، ما می دانیم که بدون ثبات نمی توان به هیچ چیز دست یافت و به دنبال گسترش همکاری هستیم.

وی ادامه داد: ما 250 میلیون دلار از طریق آژانس توسعه آمریکا هزینه کرده ایم و برای انجام کارهای بیشتر تلاش می کنیم، و در اینجا چالش ها را دست کم نمی گیریم و به برداشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر آمریکا: منتظر آغاز 20 سال جدید روابط با عراق هستیم

سفیر آمریکا: منتظر آغاز 20 سال جدید روابط با عراق هستیم