مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:002023-03-01سياسي

مراسم تودیع و معارفه دبیر شورای عالی فضای مجازی برگزار شد


در پی انتصاب رسمی سید محمد امین آقامیری به عنوان دبیر شورای عالی و رییس مرکزملی فضای مجازی امروز مراسم تودیع و معارفه انجام شد.

- در پی انتصاب رسمی سید محمد امین آقامیری به عنوان دبیر شورای عالی و رییس مرکزملی فضای مجازی امروز مراسم تودیع و معارفه انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز شنبه سیدابراهیم رییسی در حکمی با عنایت به تخصص و تجربیات ارزشمند و به استناد ماده (2) آیین نامه داخلی شورای عالی فضای مجازی کشور مصوب 10 تیر 1391 و ماده (7) اساسنامه مرکز ملی فضای مجازی کشور مصوب 31 تیر 1391 آن شورا، موافقت اعضای شورا و تصویب مقام معظم رهبری (مدظله عالی) دکتر سید محمدامین آقامیری را به عنوان دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی کشور منصوب کرد.

تحقق دولت هوشمند و حکمرانی فناورانه و مبتنی بر داده به منظور بسط عدالت و شفافیت، ارتقای مشارکت اجتماعی و تسهیل زندگی مردم از طریق توسعه خدمات هوشمند دیجیتال، تکمیل و توسعه شبکه ملی اطلاعات، تقویت سیاست های صیانت از حریم خصوصی کاربران و امنیت سایبری و توجه ویژه به اقتصاد دیجیتال و رشد سهم آن در اقتصاد و تولید ملی برخی از مهم ترین انتظارات از دبیر جدید این شورای عالی فضای مجازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تودیع و معارفه دبیر شورای عالی فضای مجازی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه دبیر شورای عالی فضای مجازی برگزار شد