مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 13:502023-03-01فرهنگي

«ایشی گورو» و چالش یک نامزدی


«کازوئو ایشی گرو» داستان نویس برنده نوبل ژاپنی-انگلیسی پس از رسیدن به بالاترین افتخار در عرصه ادبیات و کسب جایزه نوبل، حالا در سینما نیز به تدریج جایگاه خود را پیدا کرده و با کسب نامزدی اسکار، - کازوئو ایشی گرو داستان نویس برنده نوبل ژاپنی-انگلیسی پس از رسیدن به بالاترین افتخار در عرصه ادبیات و کسب جایزه نوبل، حالا در سینما نیز به تدریج جایگاه خود را پیدا کرده و با کسب نامزدی اسکار، به قول خودش گام جدیدی در سفر حرفه ای خود برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایشی گورو اخیرا نگارش فیلمنامه فیلم زندگی محصول 2022 به کارگردانی الیور هرمانوس بر عهده داشته است.

این فیلم اقتباسی است از فیلم ژاپنی زیستن محصول 1952 به کارگردانی آکی را کوروساوا که این فیلم نیز به نوبه خود از رمان روسی مرگ ایوان ایلیچ اثر لئو تولستوی الهام گرفته شده است.

فیلم زندگی نخستین بار در جشنواره فیلم ساندنس امسال رونمایی شد و حالا نامزدی نگارش بهترین فیلمنامه اقتباسی را برای این نویسنده ژاپنی-انگلیسی به همراه داشته است.

کازوئو ایشی گورو در نخستین تجربه فیلمنامه نویسی خود در سال 2005 فیلمنامه کنتس سفید ساخته جیمز ایوری را نوشت که با استقبال ضعیف منتقدان و تماشاگران رو به رو شد و به نوعی به ایشی گورو نشان داد که شاید او به اندازه کافی به عنوان فیلمنامه نویس مهارت ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایشی گورو» و چالش یک نامزدی

«ایشی گورو» و چالش یک نامزدی