مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 13:502023-03-01ورزشي

توانمندسازی محله های کم برخوردار کار و اقدام ویژه نیاز دارد


استاندار البرز با بیان اینکه توانمندسازی محله های کم برخوردار کار و اقدام ویژه نیاز دارد، گفت: مدیران باید جهادی و ایثارگرانه برای حل مسائل محله های محروم وارد عمل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی عبداللهی در سی و پنجمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان که روز چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و پس اخذ گزارش مدیر محله کمتر برخوردار خرمدشت در کمالشهر، افزود: موضوعات مطرح شده در خصوص این محله باید از سوی مدیران مربوطه پیگیری شود و طبق برنامه ریزی دقیق نسبت به حل آنها اقدام صورت گیرد.

وی ادامه داد: ساماندهی فاضلاب، تأمین امنیت بواسطه افزایش نیروهای فراجا، پیش بینی مدرسه و حل مشکل سرایدارهای مدارس، تعیین تکلیف خانه ها و اراضی فاقد سند، ارتقا زیرساخت های بهداشتی درمانی، تفرجگاهی، ورزشی و… از جمله مواردی بود که از سوی مدیر مربوطه مطرح شد.

این مسئول تاکید کرد: شهرداری ها باید محل های مشخصی برای ذبح بهداشتی تأمین کنند تا مردم بتوانند تا بهترین شرایط از این محل ها استفاده کنند.

عبداللهی گفت: اگر در جایگاه مدیریتی و با محدودیت های خودخواسته اقدام کنیم، کاری از پیش نمی بریم چراکه کاستی ها و کمبودها در محله های هدف، زیاد است و به کار و برنامه ویژه نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی محله های کم برخوردار کار و اقدام ویژه نیاز دارد

توانمندسازی محله های کم برخوردار کار و اقدام ویژه نیاز دارد