مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 13:302023-03-01سياسي

برپایی اجتماع عظیم منتظران ظهور در عرصه میدان شهدای مشهد


معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از برپایی اجتماع عظیم منتظران ظهور در صبح نیمه شعبان در عرصه میدان شهدای مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف اسماعیل زاده ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه های نیمه شعبان در مشهد اظهار کرد: شهرداری مشهد در حال تدارک جشن بزرگ نیمه شعبان است، سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس به مناسبت نیمه شعبان برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده و رویکرد برگزاری و گرامیداشت این مناسبت، بیشتر معطوف به حمایت از تشکل ها و فعالیت های مردمی است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه از رویکردهای تصدی گرایانه باید پرهیز کنیم و فعالیت های این چنینی را به مردم شهر بسپاریم، افزود: براساس همین نگاه، برنامه های مختلفی با هماهنگی هیئات مذهبی، تشکل ها و مجموعه های مردمی درنظر گرفته شده است.

وی از مشارکت برای فضاآرایی 13 خیابان محوری در سطح شهر خبر داد و گفت: علاوه بر این، در 300 جشن محله ای که با همت کانون های مهدوی ایجاد می شوند، مشارکت خواهیم داشت.

اسماعیل زاده با بیان اینکه 200 استرابورد و 70 بیلبورد نیز در سطح شهر اکران می شود، تصریح کرد: با توجه به فضای استقبال از بهار، شاهد رونمایی از المان های شهری نیز خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اجتماع عظیم منتظران ظهور در عرصه میدان شهدای مشهد

برپایی اجتماع عظیم منتظران ظهور در عرصه میدان شهدای مشهد