مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:402023-03-01سياسي

عدم تناسب تعداد وکلا با جمعیت کشور


معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان گفت: در شرایط کنونی تناسب وکلا نسبت به جمعیت کشور مناسب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احسان کامرانی در آیین تحلیف کار آموختگان کانون وکلای دادگستری استان و روز وکیل مدافع با حضور مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و جمعی دیگر از مدیران کل دستگاه های اجرایی و روسای دانشگاه های استان، با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز، عنوان کرد: گسترش عدل و عدالت و احسان مورد تاکید ویژه دین مبین اسلام و وخداوند متعال است و یکی از کتاب های امام سجاد (ع) که روز تولد ان بزرگوار مباشد رسالت الحقوق است که در زمینه حق و حقوق همه موجودات منجمله انسانهاست.

وی با تبریک ایام خجسته و تابناک نیمه شعبان، افزود: حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف با ظهور خود به گسترش عدل و عدالت در جهان اقدام خواهد کرد و عدلت واقعی در این عالم به نمایش گذاشته خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: وکلا نقش مهمی در کشف حقیقت و کاهش دادرسی پرونده ها در محاکم قضایی دارند.

کامرانی، خاطرنشان کرد: مدیریت زمان، کاهش اضطراب و نگرانی مراجعان به محاکم قضایی، کمک به مردم برای رسیدن به حقوق خود، جلوگیری از سردرگمی افردا و کاهش هزینه ها، برخی دیگر از نقشهای فعال وکلا در محا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تناسب تعداد وکلا با جمعیت کشور

عدم تناسب تعداد وکلا با جمعیت کشور