مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:302023-03-01سياسي

فرصت های آزمون و خطا در مبارزه با فساد را از دست داده ایم


معاون وزیر اقتصاد و دارایی بر ضرورت تقسیم کار ملی برای مبارزه با فساد در کشور تاکید کرد و گفت: در شرایط فعلی موازی کاری و اقدامات جزیره ای مانع تحقق حداکثری مبارزه با فساد خواهد شد، - طراحی و تولید پایگاه اطلاعاتی اقتصاد هوشمند نیز از ملزومات تحقق این هدف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی خانی در مراسم رونمایی از سند ملی ارزیابی ریسک در حوزه صنعت بیمه اظهار کرد: فرصت برای آزمون و خطا در مبارزه با فساد را نداریم و باید با قید فوریت و براساس یک تقسیم کار ملی و بدور از اقدامات هیجانی و تک بعدی، ساماندهی و سازماندهی جبهه مبارزه با فساد با مشارکت تمام نهادهای ذیربط و مبتنی بر تقسیم کار دقیق صورت پذیرد.

دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم تصریح کرد: اگر بخواهیم با فساد اقتصادی و مشتقات آن از جمله پولشویی و تأمین مالی تروریسم مبارزه تأثیرگذار و بازدارنده داشته باشیم، اجرای چندین پروژه اطلاعاتی و هوشمندسازی نظام اقتصادی مورد نیاز است.

خانی با اشاره به وظیفه دستگاه های مختلف در این راستا، افزود: به عنوان مثال یک سنگر از این جبهه در اختیار سازمان امور مالیاتی کشور است که در قالب اجرای کامل سامانه مؤدیان و پایانه فروشگاهی با هدف شناسایی دقیق فعال و فعالیت اقتصادی تعریف شده است؛ سنگر دیگر در مرکز اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت های آزمون و خطا در مبارزه با فساد را از دست داده ایم

فرصت های آزمون و خطا در مبارزه با فساد را از دست داده ایم