مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:202023-03-01اجتماعي

تکذیب مسمومیت دانش آموزان روستای امیرآباد رزن با گاز مونوکسیدکربن


رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان رزن گفت: ماجرای مسمومیت هفته گذشته دانش آموزان روستای امیرآباد با گاز مونوکسیدکربن صحت ندارد و کاملاً کذب است و از طریق مراجع قانونی پیگیر چنین خبر کذب که موجب تشویش اذهان عمومی شده خواهیم بود.

- ایسنا/همدان رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان رزن گفت: ماجرای مسمومیت هفته گذشته دانش آموزان روستای امیرآباد با گاز مونوکسیدکربن صحت ندارد و کاملاً کذب است و از طریق مراجع قانونی پیگیر چنین خبر کذب که موجب تشویش اذهان عمومی شده خواهیم بود.

پرویز علی بنده لو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هفته گذشته دوم اسفندماه گزارش شد که در مدرسه روستای امیرآباد دانش آموزان دچار گازگرفتگی شده اند و به محض اطلاع از موضوع بلافاصله با اعزام آمبولانس، بنده، حراست فرمانداری، بخشدار، رییس اورژانس نیز در محل حاضر شدیم که خوشبختانه هیچ گونه مشکلی نبود.

وی افزود: در این مدرسه تنها یک مورد مسمومیت یکی از دانش آموزان اتفاق افتاده بود که این دانش آموز بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان اعزام شد اما مسمومیت این دانش آموز با گاز مونوکسیدکربن تأیید نشده و پرونده وی در بیمارستان موجود است در ضمن نکته جالب اینکه در همان روز پکیج مدرسه در حال تعمیر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب مسمومیت دانش آموزان روستای امیرآباد رزن با گاز مونوکسیدکربن

تکذیب مسمومیت دانش آموزان روستای امیرآباد رزن با گاز مونوکسیدکربن