مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 11:552023-03-01سياسي

بارگذاری تمامی اطلاعات شهرداری یزد روی سامانه شفافیت


رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد از بارگذاری تمامی اطلاعات شهرداری روی سامانه شفافیت به زودی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی نیکونژاد چهارشنبه در جلسه با مدیران شهرداری که پیرامون سامانه شفافیت برگزار شد مطرح کرد: مردم بهترین ناظر بر عملکرد و فعالیت های شهرداری در امور داخلی و همچنین در سطح شهر هستند.

وی گفت: از ابتدای شورای ششم، یکی از وعده های اعضای شورای اسلامی شهر، شفافیت و اطلاع رسانی مناسب تمام امور داخلی شهرداری برای مردم است تا مردم از عملکرد شورا و شهرداری مطلع باشند.

به گفته وی، ضرورت دارد تمام سازمان ها، مناطق و معاونت های شهرداری اطلاعات لازم را در سامانه شفافیت شهرداری بارگذاری کنند و اطلاعات سامانه بروز رسانی شود.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد افزود: مقرر شد تا 20 اسفند ماه سال جاری به مدیر بازرسی شهرداری زمان داده شود که تمام قرارداد های شهرداری، گزارش عملکرد سالانه مناطق و سازمان های شهرداری، بودجه، پروانه های ساختمانی صادره، وضعیت سرمایه انسانی، حقوق پرسنل شهرداری و تمام منابع و درآمد های شهرداری در سامانه شفافیت ثبت شود.

نیکونژاد خاطرنشان کرد: اصطلاح شهرداری شیشه ای که لقلقه زبان خیلی ها شده بدون بروز رسانی و ساماندهی سامانه شفافیت محقق نخواهد شد، در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگذاری تمامی اطلاعات شهرداری یزد روی سامانه شفافیت

بارگذاری تمامی اطلاعات شهرداری یزد روی سامانه شفافیت