مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 11:302023-03-01دانش

تفاهم نامه همکاری وزارت بهداشت و بنیاد سعدی منعقد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، در نهمین گردهمایی موسسه ها و نهاد های فعال در حوزه آموزش زبان فارسی در جهان، - تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت بهداشت و بنیاد سعدی در راستای توسعه آموزش زبان فارسی، با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت به امضاء رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، در نهمین گردهمایی موسسه ها و نهاد های فعال در حوزه آموزش زبان فارسی در جهان، تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت بهداشت و بنیاد سعدی باحضور ابوالفضل باقری فرد- معاون آموزشی وزارت بهداشت و با محوریت تضمین کیفیت آموزش منعقد شد.

این تفاهم نامه در راستای اهداف سند چشم انداز 1404 و با توجه به نقش غیر قابل انکار مراکز علمی و دانشگاهی در آموزش و گسترش زبان و ادب فارسی بین بنیاد سعدی به نمایندگی غلامعلی حداد عادل و وزارت بهداشت به نمایندگی ابوالفضل باقری فرد منعقد شده است.

این تفاهم نامه با هدف استفاده از توانایی های علمی و امکانات متقابل، توسعه، تحکیم و تعمیق همکاری، تبادل اطلاعات و تجربیات در راستای آموزش و گسترش زبان و ادبیات فارسی بین طرفین به امضاء رسید.

محور های همکاری شامل تعهدات دو جانبه در حوزه های آموزش، پژوهش و فناوری، فرهنگی و اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری وزارت بهداشت و بنیاد سعدی منعقد شد

تفاهم نامه همکاری وزارت بهداشت و بنیاد سعدی منعقد شد