مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 11:302023-03-01سياسي

مشکلات امروز جامعه با پشت میزنشینی حل نخواهد شد


مدیر فرهنگی، اجتماعی معاونت فرهنگی دانشگاه گیلان با تاکید براینکه مشکلات اقتصادی اجتماعی امروز کشور با پشت میز نشستن حل نخواهد شد، گفت: برخی جوانان نخبه در بحث های مدیریتی ضعف دارند زیرا نگاهشان ساختارمند است اما با وجود انباشت مشکلات موجود پیاده نمی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محسن اکبری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره بر تاکید رهبر معظم انقلاب بر ورود جوانان به میدان برشتاب گرفتن حرکت عمومی کشور به سوی تحقق چشم انداز انقلاب اسلامی اظهار کرد: جوانان مهم ترین سرمایه انسانی و نیروی کار جامعه هستند که می توانند نقش مهمی برای توسعه کشورها ایفا کنند.

  وی به بایدها و نبایدهای جوانی اشاره کرد و گفت: دیدگاه جوان که امروز متاثر از الگوی خانواده، تحولات اجتماعی و فرهنگی و عوامل اقتصادی نسبت به جوانان گذشته می باشد کاملا متفاوت است.

  مدیر فرهنگی، اجتماعی معاونت فرهنگی دانشگاه گیلان با تاکید بر مهمترین توقع جوانان امروز و بهبودی بین نسل ها تصریح کرد: مشکل اصلی و ضعف ما در تفاوت نسل ها این است که ما می خواهیم بیشتر نصیحت کنیم نه اینکه صدای جوانان را بشنویم در صورتی که جوانان تقاضا دارند که به آن ها اعتماد کنیم و به آن ها مسؤولیت بدهیم، همه ما در فرایند رشد، اشتباهاتی داریم اما اشتباهات جوانان را بزرگ می کنیم و بر سرشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات امروز جامعه با پشت میزنشینی حل نخواهد شد

مشکلات امروز جامعه با پشت میزنشینی حل نخواهد شد