مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 11:252023-03-01دانش

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با یک مرکز دیگر ادغام شد


ادغام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با نام جدید موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) به تصویب شورای گسترش آموزش عالی رسید.

- ادغام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با نام جدید "موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)" به تصویب شورای گسترش آموزش عالی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، دکتر فاضل زاده رییس موسسه ISC گفت: در ایام مبارک ماه شعبان و هم زمان با ولادت امام سجاد (ع)، ادغام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با نام جدید موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) پس از گذراندن مراحل قانونی و با موافقت هیئت امنای موسسه، به تصویب شورای گسترش آموزش عالی رسید.

فاضل زاده اظهار داشت: در جلسه شماره 961 روز یکشنبه مورخ 1401/12/07 شورای گسترش آموزش عالی و به اتفاق آراء اساسنامه موسسه به تصویب رسید.

موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) به موجب اساسنامه مصوب خود، دارای 9 هدف ذیل است: 1-کمک به ترویج و توسعه ضوابط اخلاق علمی در کلیه مولفه های تولید و انتشار مجلات علم و فناوری با رعایت حقوق صاحب اثر 2-ایجاد فرصت و تقویت روح نوآوری در علوم و فناوری با توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با یک مرکز دیگر ادغام شد

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با یک مرکز دیگر ادغام شد