مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:452023-03-01سياسي

فراخوان جذب نیروی امریه در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر


جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به منظور بهره مندی از ظرفیت و توان علمی جوانان فارغ التحصیل در پیشبرد اهداف سازمانی خود، از دانش آموختگان دانشگاهی به منظور گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی به صورت امریه در سال 1402 با داشتن شرایط ذیل دعوت به همکاری می کند.

- جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به منظور بهره مندی از ظرفیت و توان علمی جوانان فارغ التحصیل در پیشبرد اهداف سازمانی خود، از دانش آموختگان دانشگاهی به منظور گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی به صورت امریه در سال 1402 با داشتن شرایط ذیل دعوت به همکاری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این واحد سازمانی به منظور بهره مندی از ظرفیت و توان علمی جوانان فارغ التحصیل در پیشبرد اهداف سازمانی خود، از دانش آموختگان دانشگاهی به منظور گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی به صورت امریه در سال 1402 با داشتن شرایط ذیل دعوت به همکاری میکند.

دارا بودن مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر در رشته های تحصیلی مهندسی نساجی؛ مهندسی برق، الکترونیک و مکاترونیک؛ مهندسی شیمی و پلیمر؛ مهندسی مکانیک؛ همچنین تایید گزینش و حراست از جمله شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده است.

تبصره 1: اولویت پذیرش با افراد بومی و دانشجویان ممتاز است؛ تبصره 2: انتخاب افراد مطابق با ضوابط دفتر سیاستگذاری و نظارت راهبری حفاظت اطلاعات نیروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جذب نیروی امریه در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر

فراخوان جذب نیروی امریه در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر