مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:552023-03-01فرهنگي

آغاز سومین رویداد ملی تئاتر خیابانی هرسین از 15 اسفند ماه


رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین از آغاز سومین رویداد ملی تئاتر خیابانی هرسین از 15 اسفند ماه با حضور هشت گروه نمایشی خبر داد.

- محسن الفتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سومین رویداد و جشنواره ملی تئاتر خیابانی هرسین از اواسط اسفند ماه آغاز می شود.

وی افزود: جشنواره تئاتر خیابانی هرسین با حضور هشت گروه هنری و 50 هنرمند از سراسر کشور از 15 اسفندماه به مدت سه روز برگزار می شود و هنرمندان کار خود را برای تماشاگران به اجرا خواهند گذاشت.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین تصریح کرد: هیأت بازبینی آثار انتخاب شده را پس از دریافت فیلم آثار ارسالی گروه های هنری نهایی انتخاب و هر کدام سه اجرا خواهند داشت که در مناطق مختلفی از جمله شهر هرسین، بیستون و برخی روستاهای تابعه به اجرای نمایش خواهند پرداخت.

الفتی خاطر نشان کرد: مؤسسه فرهنگی هنری ادبیات و ژیان هرسین به عنوان متولی و مجری این برنامه ملی انتخاب شده و امیدواریم با حمایت های مردم استان و شهرستان بتوانیم با برگزاری مناسب این رویداد هنری گامی برای مقابله با آسیب های اجتماعی ونیز ایجاد شور و نشاط در جامعه برداریم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تئاتر خیابانی و تاًثیرگذاری آن بر جامعه، گفت: تئاترهای خیابانی با دل و جان مردم کار دارد و ارتباط را مستقیم و چهره به چهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سومین رویداد ملی تئاتر خیابانی هرسین از 15 اسفند ماه

آغاز سومین رویداد ملی تئاتر خیابانی هرسین از 15 اسفند ماه