مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:502023-03-01سياسي

فعالیت شرکت سرب در کاشان مجوز ندارد


سازمان محیط زیست با راه اندازی شرکت سرب مخالفت کرده و در صورت سرپیچی با نامه نگاری محیط زیست به دستگاه قضایی و الزام قانون به مکان دیگری منتقل خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: سازمان محیط زیست با راه اندازی شرکت سرب مخالفت کرده و در صورت سرپیچی با نامه نگاری محیط زیست به دستگاه قضایی و الزام قانون به مکان دیگری منتقل خواهد شد.

محمدشریف زارعی، شامگاه(سه شنبه، 9 اسفند) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سلامتی و بهداشت مردم مهمتر از صنعت و تولید است و پای آن قاطع ایستاده ایم و فرمانداری کاشان برای دفاع از مردم با نامه نگاری به مراجع ذیصلاح تعطیلی فعالیت شرکت سرب را خواستار شده است.

وی افزود: آلایندگی شرکت سرب توسط مراجع محیط زیستی قابل انکار نبوده و مسئولیت ریسک راه اندازی آن را قبول نکرده اند و شرکت سرب می تواند در صورت اصرار برای تولید به نقطه دیگری منتقل شود.

فرماندار کاشان تصریح کرد: شرکتی که متقاضی احداث کارخانه سرب در کاشان بود در کیلومتر 18 کاشان – قم واقع شده در حالی که محل احداث این کارخانه قبلا کارخانه تولید پشم سنگ بوده و سال 99 این محل را خریداری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شریف زارعی گفت: شرکت سرب، بدون دریافت مجوز از اداره کل حفاظت محیط زیست اقدام به نصب برخی تجهیزات کرده است و این واحد که خارج از شهرک های صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت شرکت سرب در کاشان مجوز ندارد

فعالیت شرکت سرب در کاشان مجوز ندارد