مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:452023-03-01اقتصادي

از آرایشگری در اتاق خواب تا مطب هایی به نام آرایشگاه!


با نزدیک شدن ایام نوروز بازار آرایشگاه های زنانه هم بسیار داغ شده و از اوایل اسفند برخی از آرایشگاه های معروف و به اصلاح برند تمام وقت پایان سال خود را پُر کرده اند.

- ایسنا/کرمانشاه با نزدیک شدن ایام نوروز بازار آرایشگاه های زنانه هم بسیار داغ شده و از اوایل اسفند برخی از آرایشگاه های معروف و به اصلاح "برند" تمام وقت پایان سال خود را پُر کرده اند.

این روزها بازار خدمات آرایشگری با سه چالش مهم مواجه است که اولین و مهمترین آن ورود افراد بدون مجوز و گاها غیرحرفه ای به عرصه خدمات زیبایی است، افرادی که به صورت تجربی و بدون کسب مدارک معتبر کار را یاد گرفته اند و اکنون با تعرفه کمتر خدمات می دهند و مردم هم گاهی برای آنکه پول کمتری بپردازند، سراغ آنها می روند.

تبلیغات این افراد به وفور در دیوار، اینستاگرام و گروه های فضای مجازی دیده می شود که در زمینه های مختلف کاشت ناخن، کاشت مژه، خدمات ابرو و.

فعالیت می کنند و مسئله مهم آنجاست که بسیاری از این افراد مکان ثابتی ندارند و یا در منازل شخصی خود کار می کنند و یا گاهی ساک به دست به منزل مشتری می روند.

اگرچه نباید ریشه اصلی این معضل که بیکاری و نیاز به کسب درآمد است را نادیده گرفت، اما چون این خدمات به صورت مستقیم با سلامت افراد در ارتباط است، نمی شود به سادگی از کنار فعالیت های غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آرایشگری در اتاق خواب تا مطب هایی به نام آرایشگاه!

از آرایشگری در اتاق خواب تا مطب هایی به نام آرایشگاه!