مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:412023-03-01سياسي

چاپ هفتم تحلیل مبارزات سیاسی امام سجاد (ع) از نگاه رهبر معظم انقلاب منتشر شد


چاپ هفتم کتاب «حماسه امام سجاد (ع)» مشتمل بر گفتارهایی از حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) در تحلیل مبارزات سیاسی فرهنگی امام سجاد (ع)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، چاپ هفتم کتاب حماسه امام سجاد (ع) مشتمل بر گفتارهایی از حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) در تحلیل مبارزات سیاسی فرهنگی امام سجاد (ع)، در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

کتاب حماسه امام سجاد (ع) که توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) منتشر شده، از سه بخش تشکیل شده است.

در بخش نخست، با هدف تبیین نظریه انسان 250 ساله که به مثابه محور و زیربنا اساسی مباحث این کتاب است، بیانات معظم له در کنگره جهانی امام رضا (علیه السلام) که در سال 1365 ایراد گردیده و مطالعه آن، در فهم دقیق ترگفتارهای بعدی مفید است، در ابتدای کتاب و با عنوان به جای مقدّمه قرار داده شده است.

بخش دوم این کتاب مشتمل بر چهار گفتار از سخنرانی های معظم له در مسجد کرامت مشهد مقدس است که این جلسات در جمع پرشور جوانان و عموم نمازگزاران پس از اقامه نماز مغرب و عشا ایراد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ هفتم تحلیل مبارزات سیاسی امام سجاد (ع) از نگاه رهبر معظم انقلاب منتشر شد

چاپ هفتم تحلیل مبارزات سیاسی امام سجاد (ع) از نگاه رهبر معظم انقلاب منتشر شد